Az çok Twitter kategorisinde göz gezdirdim.
Eski tarihli hesaplar 20TL'den satılıyor. Çevirmen takipçisiz hesaplar da 120TL gibi bir fiyattan satılıyor.
Twitter piyasası gerçekten düşüş sağladı mı?
R10 'da düşüş çok oldu , azın twitter'a ilgi daha fazla oluyor Bende hesaplarımı satmıyorum o yüzden 1/2 - 1/3 'ü kadar teklif alıyorum.