ErnestoChe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az çok Twitter kategorisinde göz gezdirdim.
Eski tarihli hesaplar 20TL'den satılıyor. Çevirmen takipçisiz hesaplar da 120TL gibi bir fiyattan satılıyor.

Twitter piyasası gerçekten düşüş sağladı mı?
R10 'da düşüş çok oldu , azın twitter'a ilgi daha fazla oluyor Bende hesaplarımı satmıyorum o yüzden 1/2 - 1/3 'ü kadar teklif alıyorum.