• 05-08-2015, 10:49:45
    #1
    Yeni bir TT scripti aldım kurulumu tamamladım userleri ekledim fakat tt için tweet atmaya calısıyorum bu hatayı alıyorum;

    Hata ! This request looks like it might be automated. To protect our users from spam and other malicious activity, we can't complete this action right now. Please try again later.

    Napabilirim bilen varsa lütfen yardımcı olabilir mi , şimdiden çok teşekkürler.
  • 05-08-2015, 11:21:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hesablar kilitlenmiş kardeşim
  • 05-08-2015, 15:15:38
    #3
    bosingwa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesablar kilitlenmiş kardeşim
    Nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilirmisin
    Hesaplar normalde kullandığım organik 10-20k hesaplar normal onaylı kişisel hesaplar
  • 05-08-2015, 15:53:26
    #4
    Jequsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilirmisin
    Hesaplar normalde kullandığım organik 10-20k hesaplar normal onaylı kişisel hesaplar
    Bekle açılır, daha sonra tekrar dene diyor hata mesajında. Ek olarak kullanıcılarımızı korumak adına yaptık demiş.
  • 05-08-2015, 16:55:57
    #5
    Daha onceden bu tarz bir hatayi bende almistim hesaplari eklerkenki api kaynakli twiter api yuzunden hesaplari korumaya aliyor hesaplarin sifrelerini degistirirsen hesaplar acilir kolay gelsin