Yeni bir TT scripti aldım kurulumu tamamladım userleri ekledim fakat tt için tweet atmaya calısıyorum bu hatayı alıyorum;
Hata ! This request looks like it might be automated. To protect our users from spam and other malicious activity, we can't complete this action right now. Please try again later.
Napabilirim bilen varsa lütfen yardımcı olabilir mi , şimdiden çok teşekkürler.
Bu hata nasıl düzeltilir
4
●497
- 05-08-2015, 15:15:38Nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilirmisinbosingwa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaplar normalde kullandığım organik 10-20k hesaplar normal onaylı kişisel hesaplar - 05-08-2015, 15:53:26Bekle açılır, daha sonra tekrar dene diyor hata mesajında. Ek olarak kullanıcılarımızı korumak adına yaptık demiş.Jequsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2015, 16:55:57Daha onceden bu tarz bir hatayi bende almistim hesaplari eklerkenki api kaynakli twiter api yuzunden hesaplari korumaya aliyor hesaplarin sifrelerini degistirirsen hesaplar acilir kolay gelsin