Yeni bir TT scripti aldım kurulumu tamamladım userleri ekledim fakat tt için tweet atmaya calısıyorum bu hatayı alıyorum;

Hata ! This request looks like it might be automated. To protect our users from spam and other malicious activity, we can't complete this action right now. Please try again later.

Napabilirim bilen varsa lütfen yardımcı olabilir mi , şimdiden çok teşekkürler.