• 15-05-2015, 15:43:50
    #1
    Arkadaşlar.
    Ben Windows Phone ve Ipad apilerinde RT atamıyorum.
    Siz atabiliyor musunuz?
  • 15-05-2015, 15:55:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar.
    Ben Windows Phone ve Ipad apilerinde RT atamıyorum.
    Siz atabiliyor musunuz?
    Apilerden değilde hesaplar limit yemiş olabilir hocam
  • 15-05-2015, 19:42:59
    #3
    Apilerdeki tokkenler temizlenmiş.
  • 15-05-2015, 20:05:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar.
    Ben Windows Phone ve Ipad apilerinde RT atamıyorum.
    Siz atabiliyor musunuz?

    Kullandığınız kütüphaneden kaynaklı bir sorun olabilir.