ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar.
Ben Windows Phone ve Ipad apilerinde RT atamıyorum.
Siz atabiliyor musunuz?
Apilerden değilde hesaplar limit yemiş olabilir hocam