• 23-04-2015, 22:41:06
    #1
    Arkadaşlar bu satte eft geçilmez malumunuz bir kıza artistlik yaptım 1000 kullanıcı lazım bot olur 10 tl kadar yardımcı olurmusunuz
  • 23-04-2015, 22:44:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    deafmute adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu satte eft geçilmez malumunuz bir kıza artistlik yaptım 1000 kullanıcı lazım bot olur 10 tl kadar yardımcı olurmusunuz
    Takipçi lazım değilmi , eğer öyle ise pm den gönderirseniz linki ücretsiz olarak atalım
  • 23-04-2015, 22:45:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    deafmute adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu satte eft geçilmez malumunuz bir kıza artistlik yaptım 1000 kullanıcı lazım bot olur 10 tl kadar yardımcı olurmusunuz
    1000 kullanıcı ücretsiz gönderebilirim herşey paraylamı. Kullanıcı adınızı iletiniz.
  • 23-04-2015, 22:47:05
    #4
    SosyalPATRON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipçi lazım değilmi , eğer öyle ise pm den gönderirseniz linki ücretsiz olarak atalım
    allah razı olsun hocam pm atıyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:47:05 -->-> Daha önceki mesaj 22:46:27 --

    kickboxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 kullanıcı ücretsiz gönderebilirim herşey paraylamı. Kullanıcı adınızı iletiniz.

    saolsun bir arkadaş göndericem dedi hocam ilginize alakanıza çok teşekkür ederim
  • 23-04-2015, 22:49:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    deafmute adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah razı olsun hocam pm atıyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:47:05 -->-> Daha önceki mesaj 22:46:27 --




    saolsun bir arkadaş göndericem dedi hocam ilginize alakanıza çok teşekkür ederim
    Rica ederim hocam isterseniz 1000 takipçi daha Pm den yazmanız yeterlidir.İyi geceler.
  • 23-04-2015, 22:53:12
    #6
    kickboxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim hocam isterseniz 1000 takipçi daha Pm den yazmanız yeterlidir.İyi geceler.

    çok saolun hocam arkadaşımız ffazlası ile gönderdi mahcup etti beni sizde saolun
  • 23-04-2015, 22:56:33
    #7
    böyle insanlar görmek beni mutlu ediyor...
  • 23-04-2015, 23:02:14
    #8
    R10 u bu yuzden seviyorum

    D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-04-2015, 23:15:07
    #9
    Geç kalmışım bende ücretsiz atabilirdim 1k yı böyle insanlar olduğu gibi çok artniyetli insanlarda var dikkat etmek gerekir