Takipçi lazım değilmi , eğer öyle ise pm den gönderirseniz linki ücretsiz olarak atalım
allah razı olsun hocam pm atıyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:47:05 -->-> Daha önceki mesaj 22:46:27 --
1000 kullanıcı ücretsiz gönderebilirim herşey paraylamı. Kullanıcı adınızı iletiniz.
saolsun bir arkadaş göndericem dedi hocam ilginize alakanıza çok teşekkür ederim