• 06-02-2015, 23:10:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar biz merkezi atama bekleyen 3 milyon insanız ve sesimiz twitterda duyurmak istiyoruz. Gündeme çıkabilmemiz için bot programlar vs. herhangi bir yol var mı acaba ? Allah rızası için yardımcı olacak arkadaş çok büyük sevaba girecek.
  • 09-02-2015, 19:10:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Allah rızası için yardım edecek kimse yok mu ?
  • 09-02-2015, 22:11:25
    #3
    atama bekleyen 3 milyon kişi aynı hastag'le tweet atarsa tüm dünya gündemine TT olarak oturursunuz.