Arkadaşlar biz merkezi atama bekleyen 3 milyon insanız ve sesimiz twitterda duyurmak istiyoruz. Gündeme çıkabilmemiz için bot programlar vs. herhangi bir yol var mı acaba ? Allah rızası için yardımcı olacak arkadaş çok büyük sevaba girecek.