• 05-12-2014, 21:30:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir program yazacağım. Program şu mantıkla çalışacak:

    Mesela takipçi mi gönderilecek.
    Kullanıcı "Takipçi Gönder'e tıklıcak.
    Bu bölümde kullanıcının adını yazacak program apisindeki userın sayısı orada yazacak. Mesela apide 5000 user varsa yazacak. Sonra göndermek istediği takipçi sayısinı yazacak. Gönder'e basacak takipciler gidecek.

    Tasarımsız bir adet yaptım. Ancak mobil olduğum için resim koyamiyorum. Kullanici adi ve şifre ile çalışacak. Lisans kodu bana saçma geliyor. Neyse sizce tutar mı? Fav, RT, Tweet attırma, Takipçi yaptım. Birde kaça satabilirim.
  • 05-12-2014, 21:38:28
    #2
    kesinlikle tutar bu proje
  • 05-12-2014, 21:47:37
    #3
    tutar tutar
  • 05-12-2014, 21:48:20
    #4
    .
  • 05-12-2014, 21:53:57
    #5
    Kurumsal PLUS


    (daha önce yapılmış olduğu için bu resmi hediye ediyorum)
  • 05-12-2014, 22:40:58
    #6
    Tutarmı bilmem ama, php gibi bir dil varken kimse masa üstü uygulama kullanmaz.. Kaça gider dersen.. bedava versen bile kimsenin kullanacağını sanmıyorum..
  • 05-12-2014, 23:32:46
    #7
    En Güvenilir Smm Paneli
    Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    (daha önce yapılmış olduğu için bu resmi hediye ediyorum)
    Gece gece sağlam güldüm
  • 05-12-2014, 23:39:46
    #8
    Kesin tutar bence denemelisin
  • 05-12-2014, 23:44:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tutar tutmaz bilmemde o programa kimse kendi kullanıcı adı ve şifresini girmez, 3-4 kere virüs totalden gecirmeyince kimsede indirmez ondan eminim