Arkadaşlar bir program yazacağım. Program şu mantıkla çalışacak:
Mesela takipçi mi gönderilecek.
Kullanıcı "Takipçi Gönder'e tıklıcak.
Bu bölümde kullanıcının adını yazacak program apisindeki userın sayısı orada yazacak. Mesela apide 5000 user varsa yazacak. Sonra göndermek istediği takipçi sayısinı yazacak. Gönder'e basacak takipciler gidecek.
Tasarımsız bir adet yaptım. Ancak mobil olduğum için resim koyamiyorum. Kullanici adi ve şifre ile çalışacak. Lisans kodu bana saçma geliyor. Neyse sizce tutar mı? Fav, RT, Tweet attırma, Takipçi yaptım. Birde kaça satabilirim.