• 29-10-2014, 17:18:58
    #10
    Kurumsal PLUS
    VaDaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Takip sizin mi?

    Zihnim yanıltıyor olamaz başka birisinin bu site diye hatırlıyorum hatta alışverişimiz olmuştu arkadaş ile.
    takip1 (.com) aynen benimdir. Kimle ticaretiniz oldu ? paneli kiralamışlıgım var 2-3 kişiye. 1 ay aralıklarla
  • 29-10-2014, 17:29:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takip1 (.com) aynen benimdir. Kimle ticaretiniz oldu ? paneli kiralamışlıgım var 2-3 kişiye. 1 ay aralıklarla
    Pardon
    Ha pardon gerçekten k.bakmayın takip1 değil 1 takip arkadaşın ki direk.
  • 29-10-2014, 18:01:18
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ücretli kiraladığım sTwity scriptli panel var, sTwity'in ilk defa TT scripti olduğunu sizden duydum.

    İphone, Windows Apileri fixsiz ekliyor mu acaba?
  • 29-10-2014, 18:24:22
    #13
    Kurumsal PLUS
    Saian06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli kiraladığım sTwity scriptli panel var, sTwity'in ilk defa TT scripti olduğunu sizden duydum.

    İphone, Windows Apileri fixsiz ekliyor mu acaba?
    3 kere tt yapmışlıgım var. phpmyadminden eklersen uygulamaları sıkıntı çıkmayacaktır.
  • 29-10-2014, 18:25:31
    #14
    Script tarafımdan lisanslıdır. Scripti satın alacak kişi kurulum hariç diğer teknik sıkıntılarda benden destek alabilir.
    Lisans devretmesi olduğu için kurulum, taşıma gb. işlemler lisans sahibi tarafından yapılmalıdır.