• 29-10-2014, 12:31:01
    #1
    Kurumsal PLUS
    4K useri fakat 500'ü aktif useri bulunan panelimi satmaktayım.
    Script lisanslı sTwity scriptidir.
    Domain takip1 (.)com Bir ara instagram'da kuracagımız için anasayfa tasarımı yapılmıştır.

    Trend Topic için toplu tweet atma ve tag girme yeri vardır. aynı zamanda RT/ Fav ve Takip özelliği bulunmaktadır.

    Sadece script ile useri Selçuk'un izin vermemesinden dolayı veremiyorum. Komple siteyi devrediyorum.

    Komple domain, script ve useri ise 200 TL'ye vermekteyim.

    İletişim için Skype: rottmayertwitter veya PM yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca PM yoluyla telefonunuzu bırakırsanızda geri dönüş için arayabilirm.

    Saygılar.
  • 29-10-2014, 12:40:41
    #2
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    sTwity lisanslı mı?
  • 29-10-2014, 13:31:20
    #3
    Kurumsal PLUS
    M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sTwity lisanslı mı?
    Lisanslı tabiki dostum
  • 29-10-2014, 14:09:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisanslı tabiki dostum
    Selcuk konuya yorum yapsa daha iyi olur
  • 29-10-2014, 14:35:37
    #5
    Kurumsal PLUS
    Zuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selcuk konuya yorum yapsa daha iyi olur :)
    Lisanssız yazılımı burda satacak halimiz yok degil mi ? wa-rezci muamelesi yamazsanız sevinirim. Üstelik yazılımı degil siteyi komple devrediyorum
  • 29-10-2014, 14:44:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tt yapıyorsa pm atar mısın?
  • 29-10-2014, 15:03:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Warezci muamelesi yapan yok selconun onay vermesi satisinizi kolaylastirir daha pnce satanlar vardi kolay gelsin
  • 29-10-2014, 15:03:59
    #8
    Kurumsal PLUS
    Arkadaşlar herkes TT kendiliginden yapıyor diye mesaj atıyor. TT Scripti olan sTwity ve yanındada 500 Deck useri 200 TL'ye veriyorum site ile birlikte. Lütfen yanlış anlaşılıyor herkes tarafından.
  • 29-10-2014, 17:08:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    1 Takip sizin mi?

    Zihnim yanıltıyor olamaz başka birisinin bu site diye hatırlıyorum hatta alışverişimiz olmuştu arkadaş ile.