Zuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selcuk konuya yorum yapsa daha iyi olur :)
Lisanssız yazılımı burda satacak halimiz yok degil mi ? wa-rezci muamelesi yamazsanız sevinirim. Üstelik yazılımı degil siteyi komple devrediyorum