Arkadaşlar herkes TT kendiliginden yapıyor diye mesaj atıyor. TT Scripti olan sTwity ve yanındada 500 Deck useri 200 TL'ye veriyorum site ile birlikte. Lütfen yanlış anlaşılıyor herkes tarafından.