Saian06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli kiraladığım sTwity scriptli panel var, sTwity'in ilk defa TT scripti olduğunu sizden duydum.

İphone, Windows Apileri fixsiz ekliyor mu acaba?
3 kere tt yapmışlıgım var. phpmyadminden eklersen uygulamaları sıkıntı çıkmayacaktır.