• 08-10-2014, 11:50:43
    #1
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Twitter profilimde artık kimseyi takip edemiyorum. Şu şekilde bir uyarı çıkıyor ;

    Hay aksi! Bir şeyler yanlış gitti. Lütfen tekrar dene!
    sorun ne olabilir ?
    hesabımın yeniden kişileri takip edebilir hale gelmesi için ne yapmak gerekiyor?
    Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.
  • 08-10-2014, 12:08:02
    #2
    Takipçiniz 2000 olmadan 2000'den fazla kişiyi takip etmeye çalışıyor olabilirsiniz. Bunun için unfollow yapın.

    Ya da;

    E-mail ve şifre değiştirin. Şifre değiştirdikten sonra Uygulamalar bölümüne gidip tüm uygulamaları kaldırın. Düzelecektir. Yine de düzelmezse bir proxy ile Twitter'a bağlanın ve giriş yapın. Takip etmeye çalışın.

    Bunları yaptığınızda büyük ihtimalle düzelir.
  • 08-10-2014, 13:05:10
    #3
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipçiniz 2000 olmadan 2000'den fazla kişiyi takip etmeye çalışıyor olabilirsiniz. Bunun için unfollow yapın.

    Ya da;

    E-mail ve şifre değiştirin. Şifre değiştirdikten sonra Uygulamalar bölümüne gidip tüm uygulamaları kaldırın. Düzelecektir. Yine de düzelmezse bir proxy ile Twitter'a bağlanın ve giriş yapın. Takip etmeye çalışın.

    Bunları yaptığınızda büyük ihtimalle düzelir.
    takipçi bilgileri tam olarak böyle.
  • 08-10-2014, 13:07:05
    #4
    http://goo.gl/rHTO6V

    paypal ile 5 liralık kredi yükledikten sonra takip etmeyenleri unfollow bölümünden unfollow yapabilir ve hatadan kurtulabilirsiniz. Sanırım takip ettiğiniz kişi takipçilerinizden çok diye böyle bir hatayla karşılaşmaktasınız.
  • 08-10-2014, 14:14:23
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://goo.gl/rHTO6V

    paypal ile 5 liralık kredi yükledikten sonra takip etmeyenleri unfollow bölümünden unfollow yapabilir ve hatadan kurtulabilirsiniz. Sanırım takip ettiğiniz kişi takipçilerinizden çok diye böyle bir hatayla karşılaşmaktasınız.
    bu işlemi bedava yapan siteler de vardı sanırım değil mi hocam ?
    teşekkürler.
  • 08-10-2014, 14:18:05
    #6
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işlemi bedava yapan siteler de vardı sanırım değil mi hocam ?
    teşekkürler.
    Ücretli kategoride soru sorarsan, ücretli cevap alırsın.

    Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle
  • 08-10-2014, 14:20:47
    #7
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli kategoride soru sorarsan, ücretli cevap alırsın.

    Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle
    banlasaydın hocam )
    soru sordum sadece )
    diğer arkadaşa da niye ücretli site yazdın sen diye kötü bişey söylemedim
    imzanızdaki gibi kellemi vuracaksınız valla )