MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli kategoride soru sorarsan, ücretli cevap alırsın.

Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle
banlasaydın hocam )
soru sordum sadece )
diğer arkadaşa da niye ücretli site yazdın sen diye kötü bişey söylemedim
imzanızdaki gibi kellemi vuracaksınız valla )