• 20-07-2014, 19:36:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Satışlar bir süreliğine durdurulmuştur...//
  • 20-07-2014, 19:39:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @Morpheus34; telefon numaranızı özel mesajla iletirseniz sizinle yarın gün içerisinde bayilik ile ilgili görüşmek istiyorum.
  • 20-07-2014, 19:45:44
    #3
    PMyle tel yollarmısınız.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:45:44 -->-> Daha önceki mesaj 19:40:34 --

    demo verirseniz deneme yapalım.
  • 20-07-2014, 19:59:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    skyfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [mentıon=77919]morpheus34[/mentıon]; telefon numaranızı özel mesajla iletirseniz sizinle yarın gün içerisinde bayilik ile ilgili görüşmek istiyorum.
    dreamtheater adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pmyle tel yollarmısınız.

    --r10.net; flood engellendi -->-> yeni yazılan mesaj 19:45:44 -->-> daha önceki mesaj 19:40:34 --

    demo verirseniz deneme yapalım.

    pmler gönderildi

    satış güncel
  • 20-07-2014, 20:59:40
    #5
    Edit : adamlar bayilik kavramını bilmiyor sanırım , sistemi denemek amacıyala 1 GÜNLÜK bayilik aldım 10 TL ye , adamlar 5 saat sonra "çekim fazla kaçmış" diyerek hesabı bloke etmişler .

    2. Edit : Sistem 5 para etme 6k user var diyor , 4 k atana kadar 50 dk garanti gidiyor.

    3. Edit : kanıtla kardeşim , öyle sıkmakla olmuyor .



    4. Edit : arkadaş daha önceden banlamış , ama nasıl olduysa tekrardan üyelik alıp girmiş foruma , biz bu forumdaki adamlara güvenemeyeceksek kim güvenicez kardeşim !!.


  • 20-07-2014, 21:07:16
    #6
    Kurumsal Üye
    Referans amaçlı 1,250 civarı takipçi gönderdi, sağolsun. İşlem oldukça hızlı bitti ve aralarında hiç yumurta takipçi yok.

    Hayırlı işler diliyorum.
  • 20-07-2014, 21:54:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MertKultur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Referans amaçlı 1,250 civarı takipçi gönderdi, sağolsun. İşlem oldukça hızlı bitti ve aralarında hiç yumurta takipçi yok.

    Hayırlı işler diliyorum.

    Teşekkürler .

    SATIŞ GÜNCEL

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:54:05 -->-> Daha önceki mesaj 21:33:48 --

    morpheus34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sa.

    Başlıktanda göründüğü üzere twitter bayilik paneli satışlarımız başlamıştır.

    Bayilik paneli hakkında bilgisi olmayanlara kısa bir özet geçeyim.

    bayilik paneli ile twiterda istediğiniz herhangi bir kişiye takipci - favori ve reetweet attırabilirsiniz.

    kullanımı çok basittir üyelik bilgilerinizi veriyorsunuz bizde size özel bayilik üyeliği açıyoruz.


    - bayilik panelinde kaç user var ;
    toplamda 6000 küsür üye sayımız mevcuttur. Yani bu demek oluyorki istediğiniz herhangi birine 6000 takipci favori reetweet attırabilirsiniz..


    - bayilik panelinde sınırlama var mı ;
    hayır yoktur istediğin kişiye istediğin kadar takipci favori reetweet atabilirsiniz.


    - üyeler orjinal üyeler midir? ;
    evet %100 türk orjinal userlerdir.



    - fiyat :
    6000 user garantisi &

    [sıze="5"]1 aylık bayilik fiyatı : 150 tl

    1 haftalık bayilik fiyatı : 75 tl[/sıze]

    ilk 3 müşterimize

    [sıze="5"]1 aylık fiyat: 100 tl

    1 haftalık bayilik : 50 tl



    5000 favori + 5000 reeetweet + 2000 takipc : 10 tl[/sıze]




    - ödeme methodları :
    paypal & havale & mobil &


    iletişim: Pm



    5000 favori + 5000 reeetweet + 2000 takipc : 10 tl

    konuya eklendi !
  • 21-07-2014, 03:47:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    KursatTUNCAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit : adamlar bayilik kavramını bilmiyor sanırım , sistemi denemek amacıyala 1 GÜNLÜK bayilik aldım 10 TL ye , adamlar 5 saat sonra "çekim fazla kaçmış" diyerek hesabı bloke etmişler .

    2. Edit : Sistem 5 para etme 6k user var diyor , 4 k atana kadar 50 dk garanti gidiyor.

    3. Edit : kanıtla kardeşim , öyle sıkmakla olmuyor .



    4. Edit : arkadaş daha önceden banlamış , ama nasıl olduysa tekrardan üyelik alıp girmiş foruma , biz bu forumdaki adamlara güvenemeyeceksek kim güvenicez kardeşim !!.







    Öncelikle konumu baltaladığınız için moderatörlere şikayet edilidiniz.
    Sonra konuya gelince ben 1 günlük bayiliğinizi açtım 10 TL aldım.

    BEN ÜYELİĞİ SİZE SATTIM.
    AMA ÜYELİĞİ 10 KİŞİ KULLANIYORDU.
    BİRAZDAN ATICAĞIM İP LOGLARINDAN BELLİ OLUYOR HERŞEY
    SİSTEME 350 TANE ÇEKİM EKLEMİŞSİNİZ.
    VE 10 KİŞİ HESABI KULLANIYORSUNUZ.
    VE BANA VERDİĞİNİZ ÜCRET 10 TL.
    10 TL İLE NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ SİZ?
    MİLLET 5K TAKİPCİYİ 20 LİRAYA SATIYOR.
    SEN BANA GELMİŞSİN VERDİĞİN 10 LİRAYLA 350 ÇEKİM EKLİYON
    ÜSTÜNE ÜSTLÜK 10 KİŞİYE HESABI DAĞITIYON
    SONRA BİRDE SATIŞIMI KÖTÜLÜYON

    CAPSLER:






  • 21-07-2014, 03:52:59
    #9
    Morpheus34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle konumu baltaladığınız için moderatörlere şikayet edilidiniz.
    Sonra konuya gelince ben 1 günlük bayiliğinizi açtım 10 TL aldım.

    BEN ÜYELİĞİ SİZE SATTIM.
    AMA ÜYELİĞİ 10 KİŞİ KULLANIYORDU.
    BİRAZDAN ATICAĞIM İP LOGLARINDAN BELLİ OLUYOR HERŞEY
    SİSTEME 350 TANE ÇEKİM EKLEMİŞSİNİZ.
    VE 10 KİŞİ HESABI KULLANIYORSUNUZ.
    VE BANA VERDİĞİNİZ ÜCRET 10 TL.
    10 TL İLE NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ SİZ?
    MİLLET 5K TAKİPCİYİ 20 LİRAYA SATIYOR.
    SEN BANA GELMİŞSİN VERDİĞİN 10 LİRAYLA 350 ÇEKİM EKLİYON
    ÜSTÜNE ÜSTLÜK 10 KİŞİYE HESABI DAĞITIYON
    SONRA BİRDE SATIŞIMI KÖTÜLÜYON

    CAPSLER:






    1. ip hic birşeyi kanıtlmaz mac adreslerini önüme koy
    2. youtube işindeyim her kanalı değiştirmeden önce modem resliyorum ip değişir, mac değişmez
    3. kardeşim 300 tane işlem yapmısım nasıl yapmısım ; kardesim sistem okadar vasatki 1 kullanıcı adını 100 kere ekleyince panele 50 dk anca 4k atabiliyor .
    4. kardesim sen panel kiralıyorsun kime atıp kime atmıcağım seni alakadar etme z, istersem hayrıma dağıtırım.