Satış: Twitter Bayilik Panelinde Şok Fiyat !
9
●1.116
- 20-07-2014, 19:39:30Üyeliği durduruldu@Morpheus34; telefon numaranızı özel mesajla iletirseniz sizinle yarın gün içerisinde bayilik ile ilgili görüşmek istiyorum.
- 20-07-2014, 19:59:07Üyeliği durdurulduskyfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledreamtheater adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pmler gönderildi
satış güncel - 20-07-2014, 20:59:40Edit : adamlar bayilik kavramını bilmiyor sanırım , sistemi denemek amacıyala 1 GÜNLÜK bayilik aldım 10 TL ye , adamlar 5 saat sonra "çekim fazla kaçmış" diyerek hesabı bloke etmişler .
2. Edit : Sistem 5 para etme 6k user var diyor , 4 k atana kadar 50 dk garanti gidiyor.
3. Edit : kanıtla kardeşim , öyle sıkmakla olmuyor .
4. Edit : arkadaş daha önceden banlamış , ama nasıl olduysa tekrardan üyelik alıp girmiş foruma , biz bu forumdaki adamlara güvenemeyeceksek kim güvenicez kardeşim !!.

- 20-07-2014, 21:07:16Referans amaçlı 1,250 civarı takipçi gönderdi, sağolsun. İşlem oldukça hızlı bitti ve aralarında hiç yumurta takipçi yok.
Hayırlı işler diliyorum.
- 20-07-2014, 21:54:05Üyeliği durdurulduMertKultur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler .
SATIŞ GÜNCEL
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:54:05 -->-> Daha önceki mesaj 21:33:48 --
morpheus34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5000 favori + 5000 reeetweet + 2000 takipc : 10 tl
konuya eklendi ! - 21-07-2014, 03:47:38Üyeliği durdurulduKursatTUNCAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle konumu baltaladığınız için moderatörlere şikayet edilidiniz.
Sonra konuya gelince ben 1 günlük bayiliğinizi açtım 10 TL aldım.
BEN ÜYELİĞİ SİZE SATTIM.
AMA ÜYELİĞİ 10 KİŞİ KULLANIYORDU.
BİRAZDAN ATICAĞIM İP LOGLARINDAN BELLİ OLUYOR HERŞEY
SİSTEME 350 TANE ÇEKİM EKLEMİŞSİNİZ.
VE 10 KİŞİ HESABI KULLANIYORSUNUZ.
VE BANA VERDİĞİNİZ ÜCRET 10 TL.
10 TL İLE NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ SİZ?
MİLLET 5K TAKİPCİYİ 20 LİRAYA SATIYOR.
SEN BANA GELMİŞSİN VERDİĞİN 10 LİRAYLA 350 ÇEKİM EKLİYON
ÜSTÜNE ÜSTLÜK 10 KİŞİYE HESABI DAĞITIYON
SONRA BİRDE SATIŞIMI KÖTÜLÜYON
CAPSLER:



- 21-07-2014, 03:52:591. ip hic birşeyi kanıtlmaz mac adreslerini önüme koyMorpheus34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. youtube işindeyim her kanalı değiştirmeden önce modem resliyorum ip değişir, mac değişmez
3. kardeşim 300 tane işlem yapmısım nasıl yapmısım ; kardesim sistem okadar vasatki 1 kullanıcı adını 100 kere ekleyince panele 50 dk anca 4k atabiliyor .
4. kardesim sen panel kiralıyorsun kime atıp kime atmıcağım seni alakadar etme z, istersem hayrıma dağıtırım.






