Edit : adamlar bayilik kavramını bilmiyor sanırım , sistemi denemek amacıyala 1 GÜNLÜK bayilik aldım 10 TL ye , adamlar 5 saat sonra "çekim fazla kaçmış" diyerek hesabı bloke etmişler .

2. Edit : Sistem 5 para etme 6k user var diyor , 4 k atana kadar 50 dk garanti gidiyor.

3. Edit : kanıtla kardeşim , öyle sıkmakla olmuyor .



4. Edit : arkadaş daha önceden banlamış , ama nasıl olduysa tekrardan üyelik alıp girmiş foruma , biz bu forumdaki adamlara güvenemeyeceksek kim güvenicez kardeşim !!.