Morpheus34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle konumu baltaladığınız için moderatörlere şikayet edilidiniz.
Sonra konuya gelince ben 1 günlük bayiliğinizi açtım 10 TL aldım.

BEN ÜYELİĞİ SİZE SATTIM.
AMA ÜYELİĞİ 10 KİŞİ KULLANIYORDU.
BİRAZDAN ATICAĞIM İP LOGLARINDAN BELLİ OLUYOR HERŞEY
SİSTEME 350 TANE ÇEKİM EKLEMİŞSİNİZ.
VE 10 KİŞİ HESABI KULLANIYORSUNUZ.
VE BANA VERDİĞİNİZ ÜCRET 10 TL.
10 TL İLE NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ SİZ?
MİLLET 5K TAKİPCİYİ 20 LİRAYA SATIYOR.
SEN BANA GELMİŞSİN VERDİĞİN 10 LİRAYLA 350 ÇEKİM EKLİYON
ÜSTÜNE ÜSTLÜK 10 KİŞİYE HESABI DAĞITIYON
SONRA BİRDE SATIŞIMI KÖTÜLÜYON

CAPSLER:






1. ip hic birşeyi kanıtlmaz mac adreslerini önüme koy
2. youtube işindeyim her kanalı değiştirmeden önce modem resliyorum ip değişir, mac değişmez
3. kardeşim 300 tane işlem yapmısım nasıl yapmısım ; kardesim sistem okadar vasatki 1 kullanıcı adını 100 kere ekleyince panele 50 dk anca 4k atabiliyor .
4. kardesim sen panel kiralıyorsun kime atıp kime atmıcağım seni alakadar etme z, istersem hayrıma dağıtırım.