• 02-07-2014, 17:14:32
    #1


    Trend Topic yazılımı yapan arkadaşların bir suçu yok tabii ki onlar işlerini yapıp pazarlıyorlar. Pazarlayandan alıp da pazarlayan ve daha sonra kimin eline geçtiği bilinmeyen uygulamalar. W4reze düşmemesi için açık kaynak kodlu satılmasa da bir şekilde yayılıyor.

    Elinde madem böyle bir uygulama var. Ekmeğini kovalasana arkadaşım. Git gövde gösterisi yap #AhmetMehmetUcuzaTTYapar #100TLyeTTOlun falan yap yine eyvallah da Bu uygulamayı kötü amaçlı kullanıp Hakaret içeren TT ler yapmak doğru mu?
    #SahtekarBorsaGündem ve ŞerefYoksunu HakanŞükür TT leri için bu konuyu açtım. Bunlar daha başlangıç olduğuna da eminim. Yarın birgün ne tür TT lerle karşılaşacağız orası meçhul.
    Ne Hakan Şükür'ün avukatı, ne sevdalısı, ne hayranı ne de Borsa gündem her neyse onun yöneticisi ,idarecisi veya yetkilisi değilim.

    Burada bu TT işlerinden de ekmek yiyen biri olarak yapılıp burada satılan uygulamalara kontrol mekanizması konması taraftarıyım.


    Bu TT leri yapan arkadaşları biraz profesyonel olmaya davet ediyorum.

    İyi forumlar
  • 02-07-2014, 17:17:26
    #2
    yazınızı taktir ediyorum. Bu yüzden twitter hesaplarımı satıyorum artık cok sıktı. Surekli siyaset belli belirsiz tt ler vs vs.
  • 02-07-2014, 17:17:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Katılıyorum.
    Tamamen kişilik bozukluğudur bu davranışlar.
    Düne kadar hiçbir sorun olmaz, olamaz fakat karşıt görüş olursa hemen yapıştırırlar damgayı.
    Saygı...
  • 02-07-2014, 19:32:48
    #4
    katılmamak elde değil. Valla twitterdan soğuduk bu durumdan dolayı tad tuz yok. Resmen ergen davranışları vs...
  • 03-07-2014, 09:51:50
    #5
    enesen4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazınızı taktir ediyorum. Bu yüzden twitter hesaplarımı satıyorum artık cok sıktı. Surekli siyaset belli belirsiz tt ler vs vs.
    XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum.
    Tamamen kişilik bozukluğudur bu davranışlar.
    Düne kadar hiçbir sorun olmaz, olamaz fakat karşıt görüş olursa hemen yapıştırırlar damgayı.
    Saygı...
    umutsuzca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılmamak elde değil. Valla twitterdan soğuduk bu durumdan dolayı tad tuz yok. Resmen ergen davranışları vs...
    Yorumlarınız için teşekkürler
  • 03-07-2014, 10:43:20
    #6
    Ergenlik işte..Adamın kanı sıçlıyor yukarı.Bir tt yapınca adam kendini erkek gibi hissediyor.Takipçisi çoksa adam sanıyor kendisini..İşte gelişmemiş ruh psikolojisi denen şeyde bu işte. Kendisini ifade edemediği için birileri tarafından özel bir adam olabilmek için belirli materyalleri sürüklüyor. XX adam şunu tt yapar bunu tt yapar.Harbi sıktı bunlar.Sokakta bisiklete binmesi gereken çocuklar buraya doluşmuş. Ondan bu durumlar çok normal.

    Tek tanım: Cehalet ve Elindeki imkanları kötü amaçlar için kullanmak.
  • 03-07-2014, 11:05:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok doğru bir yazı bu. Güzel bir noktadan yakalamışsınız konuyu.
  • 03-07-2014, 12:10:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bilinçsiz kişilikler. Başka birşey değil.
  • 03-07-2014, 13:02:39
    #9
    ufuk333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ergenlik işte..Adamın kanı sıçlıyor yukarı.Bir tt yapınca adam kendini erkek gibi hissediyor.Takipçisi çoksa adam sanıyor kendisini..İşte gelişmemiş ruh psikolojisi denen şeyde bu işte. Kendisini ifade edemediği için birileri tarafından özel bir adam olabilmek için belirli materyalleri sürüklüyor. XX adam şunu tt yapar bunu tt yapar.Harbi sıktı bunlar.Sokakta bisiklete binmesi gereken çocuklar buraya doluşmuş. Ondan bu durumlar çok normal.

    Tek tanım: Cehalet ve Elindeki imkanları kötü amaçlar için kullanmak.
    Kesinlikle. Katılıyorum