ufuk333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ergenlik işte..Adamın kanı sıçlıyor yukarı.Bir tt yapınca adam kendini erkek gibi hissediyor.Takipçisi çoksa adam sanıyor kendisini..İşte gelişmemiş ruh psikolojisi denen şeyde bu işte. Kendisini ifade edemediği için birileri tarafından özel bir adam olabilmek için belirli materyalleri sürüklüyor. XX adam şunu tt yapar bunu tt yapar.Harbi sıktı bunlar.Sokakta bisiklete binmesi gereken çocuklar buraya doluşmuş. Ondan bu durumlar çok normal.

Tek tanım: Cehalet ve Elindeki imkanları kötü amaçlar için kullanmak.
Kesinlikle. Katılıyorum