• 28-12-2013, 14:51:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    ADAM gibi panel kiralayan varsa hemen kiralayabilirim. PM'leri bekliyorum. Parayı alıpta ortadan kaybolacak kişi gelmesin mümkünse.
  • 30-12-2013, 00:14:44
    #2
    Valla ben burdan tam 5 tane panel kiraladım ama şu an sıfır panel. Parayı alan ikiliyor !!!
  • 30-12-2013, 09:00:20
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    varsa satan bende almak isterim.
  • 30-12-2013, 14:26:44
    #4
    Yakin zamanda insallah 500 bot Türk userli panel kiralama hizmeti vermeye baslayacagiz. Su anda test ediyoruz sorun cikarmadigindan emin oldugumuzda hizmete sunacagiz

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 30-12-2013, 18:39:44
    #5
    ///

    350-400 user var

    İncelemek isterseniz >>> http://bayi.twitterpaneli.com
    .
    .
    .