Konu
"ADAM" gibi panel kiralayan yok mu ?
30-12-2013, 14:26:44
#4
^FB-DeViL^
Yakin zamanda insallah 500 bot Türk userli panel kiralama hizmeti vermeye baslayacagiz. Su anda test ediyoruz sorun cikarmadigindan emin oldugumuzda hizmete sunacagiz
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi