• 20-12-2013, 13:45:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam twitter bayiliği alınacaktır en hızlı, en çok useri olan, en güvenilir ve en ucuz firmaların tekliflerini bekliyorum.
  • 20-12-2013, 14:15:38
    #2
    Hepsini denedim. Hiç biri hızlı değil.

    10 dakikada işlemin başlar diyorlar. Kesinlikle yalan. Sen de müşterine 10 dakika sonra başlayacak dersin, 6-7 saat beklersin hala takipçiler gitmemiş. Bazen 1 günü bulur hatta. Müşteri anlamaz seni darlar. Sen de bayilik aldığın arkadaşı darlarsın. Api'de sorun olmuş falan der çıkar işin içinden. Ama sen ödeme aldığın için mahçup olursun.

    Piyasadaki tüm panelleri kullanmış biri olarak söylüyorum bunu. Alacaksan da hızlı beklentisiyle alma. O işlemler illa ki bekleyecek.
  • 20-12-2013, 14:17:07
    #3
    avokado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsini denedim. Hiç biri hızlı değil.

    10 dakikada işlemin başlar diyorlar. Kesinlikle yalan. Sen de müşterine 10 dakika sonra başlayacak dersin, 6-7 saat beklersin hala takipçiler gitmemiş. Bazen 1 günü bulur hatta. Müşteri anlamaz seni darlar. Sen de bayilik aldığın arkadaşı darlarsın. Api'de sorun olmuş falan der çıkar işin içinden. Ama sen ödeme aldığın için mahçup olursun.

    Piyasadaki tüm panelleri kullanmış biri olarak söylüyorum bunu. Alacaksan da hızlı beklentisiyle alma. O işlemler illa ki bekleyecek.
    Bunun sebebi sistem otomatik değil siz spariş atıyorsunuz adamlar gorunce ısleme baslıyor hız muhabbetı hıkye yanı
  • 20-12-2013, 14:17:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende organik çekim yapan bayilik arıyorum, fiyatiyla birlikte pm gönderirseniz sevinirim
  • 20-12-2013, 14:28:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/twitter/1170979-b...niz-olsun.html
    Tamamı organik türk işlemler.
  • 20-12-2013, 14:30:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    MesutDincer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat pahalı geldi.
  • 20-12-2013, 14:33:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Toplu alımlarda indirim yapmaktayız. Teşekkürler
  • 20-12-2013, 14:34:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    skype oguzcan.aksoy1 eklerseniz twitterr bayılık hızmetı saglıyablrm hergun user artmakta otomatık ıslem
  • 21-12-2013, 01:10:46
    #9
    Bir sürü panel kullandım. GErçekten otomatik bir panel yok. Olanlar vardı daha önce den ama api güncellemesiyle patladı gitti. Bu tarz panelleri alırken en az 2-3 saate kadar hatta yukarıda arkadaşın dediği gibi 1-2 güne kadar bile beklemyi göze almak lazım.