Alış: Twitter Bayiliği Alınacaktır.
10
●776
- 20-12-2013, 13:45:48Üyeliği durdurulduSelam twitter bayiliği alınacaktır en hızlı, en çok useri olan, en güvenilir ve en ucuz firmaların tekliflerini bekliyorum.
- 20-12-2013, 14:15:38Hepsini denedim. Hiç biri hızlı değil.
10 dakikada işlemin başlar diyorlar. Kesinlikle yalan. Sen de müşterine 10 dakika sonra başlayacak dersin, 6-7 saat beklersin hala takipçiler gitmemiş. Bazen 1 günü bulur hatta. Müşteri anlamaz seni darlar. Sen de bayilik aldığın arkadaşı darlarsın. Api'de sorun olmuş falan der çıkar işin içinden. Ama sen ödeme aldığın için mahçup olursun.
Piyasadaki tüm panelleri kullanmış biri olarak söylüyorum bunu. Alacaksan da hızlı beklentisiyle alma. O işlemler illa ki bekleyecek. - 20-12-2013, 14:17:07Bunun sebebiavokado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistem otomatik değil siz spariş atıyorsunuz adamlar gorunce ısleme baslıyor hız muhabbetı hıkye yanı
- 20-12-2013, 14:17:56Üyeliği durdurulduBende organik çekim yapan bayilik arıyorum, fiyatiyla birlikte pm gönderirseniz sevinirim
- 20-12-2013, 14:28:54Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/twitter/1170979-b...niz-olsun.html
Tamamı organik türk işlemler. - 20-12-2013, 14:30:29Üyeliği durdurulduFiyat pahalı geldi.MesutDincer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2013, 14:33:57Üyeliği durdurulduToplu alımlarda indirim yapmaktayız. Teşekkürler
- 20-12-2013, 14:34:03Üyeliği durdurulduskype oguzcan.aksoy1 eklerseniz twitterr bayılık hızmetı saglıyablrm hergun user artmakta otomatık ıslem
sistem otomatik değil siz spariş atıyorsunuz adamlar gorunce ısleme baslıyor hız muhabbetı hıkye yanı