Hepsini denedim. Hiç biri hızlı değil.
10 dakikada işlemin başlar diyorlar. Kesinlikle yalan. Sen de müşterine 10 dakika sonra başlayacak dersin, 6-7 saat beklersin hala takipçiler gitmemiş. Bazen 1 günü bulur hatta. Müşteri anlamaz seni darlar. Sen de bayilik aldığın arkadaşı darlarsın. Api'de sorun olmuş falan der çıkar işin içinden. Ama sen ödeme aldığın için mahçup olursun.
Piyasadaki tüm panelleri kullanmış biri olarak söylüyorum bunu. Alacaksan da hızlı beklentisiyle alma. O işlemler illa ki bekleyecek.
Bunun sebebi

sistem otomatik değil siz spariş atıyorsunuz adamlar gorunce ısleme baslıyor hız muhabbetı hıkye yanı