• 19-12-2013, 19:45:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Mustafa nın scriptinde api uygulamam var Selçuk un uygulamasına taşımak istiyorum acaba mümkün mü bir şey olur mu apiye nasıl yapabilirim?
  • 19-12-2013, 20:37:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sql yedeğini alır taşımayı yaparsın selçuk hocama bi danış sql büyük ihtimal aynıdır tam bilemem ama taşınabilir
  • 20-12-2013, 10:00:38
    #3
    Taşınabilir taşıdık çünkü