Api uygulamasından anlayan arkadaşlar bakabirmi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Api uygulamasından anlayan arkadaşlar bakabirmi
2
●
285
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
Api uygulamasından anlayan arkadaşlar bakabirmi
19-12-2013, 19:45:26
#1
Aslan
Merhaba arkadaşlar, Mustafa nın scriptinde api uygulamam var Selçuk un uygulamasına taşımak istiyorum acaba mümkün mü bir şey olur mu apiye nasıl yapabilirim?
19-12-2013, 20:37:18
#2
ByInnocent
Üyeliği durduruldu
sql yedeğini alır taşımayı yaparsın selçuk hocama bi danış sql büyük ihtimal aynıdır tam bilemem ama taşınabilir
20-12-2013, 10:00:38
#3
RifatOzkan
Taşınabilir taşıdık çünkü
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler