Konu
Api uygulamasından anlayan arkadaşlar bakabirmi
19-12-2013, 19:45:26
#1
Aslan
Merhaba arkadaşlar, Mustafa nın scriptinde api uygulamam var Selçuk un uygulamasına taşımak istiyorum acaba mümkün mü bir şey olur mu apiye nasıl yapabilirim?