Merhaba,
Öncelikle sorunum şu ki almak istediğim kullanıcı adı birisi tarafından alınmış. Fakat alan kişi ne bir tweet atmış ne de birini takip etmiş. Tamamen inaktif bir hesap. Nicknamei parsellemiş ve bırakmış sadece. Ben de kendisinin parsellediği bu kullanıcı adını mümkün olan yollarla (hack ve yasa dışı işler hariç) geri almak istiyorum. Buna ne hakkın var diye düşünebilirsiniz fakat eğer Twitter'ın bu konudaki politakısını okursanız 6 aydan uzun süre inaktif kalan hesapları kapatacaklarını söylediklerini görürsünüz. Yani yatırımlık domain alıp bekleme gibi bir "hakediş" yok bu işte.
Uzun lafın kısası, Twitter işinde uzmanlaşmış olanlardan bu iş mümkünse nasıl ve ne kadar ücret karşılığında yapılabileceğini öğrenmek istiyorum. Doğal olarak başarı sağlanamazsa ödeme yapmam.
Alış: Twitter'da kullanılan bir kullanıcı adını almak
20
●12.267
- 03-12-2013, 09:19:46Üyeliği durdurulduTwitter'e nasıl mail atacağız kiTolgaOgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Adamların doğru düzgün mail adresi yok
. Yani ben bulamadım.
- 03-12-2013, 09:36:49Üyeliği durduruldutwitter hizmeti veriyorsun ama https://support.twitter.com/ bilmiyorsunEzekiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilginc... - 03-12-2013, 09:38:24Üyeliği durdurulduİlginç olan kısmı nedir ? Twitter hizmeti veriyoruz diye, twitter ile ilgili herşeyi bilmek zorunda değiliz. Zaten bu mesajı attıktan sonra detaylıca baktım ve buldum.Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2013, 09:42:35Üyeliği durduruldudestek hersey degildir.Ezekiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
detaylica da bakmana gerek hic yoktur. sitenin anasayfa dibinde kocaman kocaman linkleri vardir. ben orda gormedim diyorsan o zaman http://bit.ly/An8BJx tiklayabilirsiniz
Neyseeeee - 05-12-2013, 01:36:23Arkadaşlar ilginiz için teşekkürler fakat Twitter'ın şöyle bir politikası var. Diyorlar ki bu kural ihlaline siz bildirim yapamazsınız, biz gerekli görürsek kapatacağız hesabı. Çünkü incelemeye vaktimiz yok. Bu yüzden "spam"lamaktan başka çare kalmıyor. 10-15 kulllanıcıya spamlattım fakat sonuç alamadım. Bu işi denemek isteyen olur mu, ücreti karşılığında tabii ki?TolgaOgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Adamların doğru düzgün mail adresi yok
. Yani ben bulamadım.
