Merhaba,

Öncelikle sorunum şu ki almak istediğim kullanıcı adı birisi tarafından alınmış. Fakat alan kişi ne bir tweet atmış ne de birini takip etmiş. Tamamen inaktif bir hesap. Nicknamei parsellemiş ve bırakmış sadece. Ben de kendisinin parsellediği bu kullanıcı adını mümkün olan yollarla (hack ve yasa dışı işler hariç) geri almak istiyorum. Buna ne hakkın var diye düşünebilirsiniz fakat eğer Twitter'ın bu konudaki politakısını okursanız 6 aydan uzun süre inaktif kalan hesapları kapatacaklarını söylediklerini görürsünüz. Yani yatırımlık domain alıp bekleme gibi bir "hakediş" yok bu işte.

Uzun lafın kısası, Twitter işinde uzmanlaşmış olanlardan bu iş mümkünse nasıl ve ne kadar ücret karşılığında yapılabileceğini öğrenmek istiyorum. Doğal olarak başarı sağlanamazsa ödeme yapmam.