• 21-07-2015, 01:25:13
    #10
    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilginiz için teşekkürler fakat Twitter'ın şöyle bir politikası var. Diyorlar ki bu kural ihlaline siz bildirim yapamazsınız, biz gerekli görürsek kapatacağız hesabı. Çünkü incelemeye vaktimiz yok. Bu yüzden "spam"lamaktan başka çare kalmıyor. 10-15 kulllanıcıya spamlattım fakat sonuç alamadım. Bu işi denemek isteyen olur mu, ücreti karşılığında tabii ki?
    Tekrar güncel
  • 28-04-2016, 13:15:58
    #11
    Bu konuda bir gelişme oldu mu ?
  • 12-02-2017, 17:49:37
    #12
    Bu konuyu çözmüş bulunmakda oldugumu düşünüyorum. @mizahdergisi hesabının kullanıcı adını almış bulundum. Bunun dısında 2-3 jenarik k.adida aldım.
  • 12-02-2017, 18:03:49
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu çözmüş bulunmakda oldugumu düşünüyorum. @mizahdergisi hesabının kullanıcı adını almış bulundum. Bunun dısında 2-3 jenarik k.adida aldım.
    Nasıl aldığınızı anlatacak mısınız? Benim de almak istediğim bir hesap var. Yardımcı olursanız sevinirim.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-02-2017, 13:28:55
    #14
    nasıl aldığını da yazar mısın ben de bir hesap alacağım 2008'den bu yana 2 tivit dışında hiç hareket yok.
  • 22-02-2017, 14:30:39
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu çözmüş bulunmakda oldugumu düşünüyorum. @mizahdergisi hesabının kullanıcı adını almış bulundum. Bunun dısında 2-3 jenarik k.adida aldım.
    bana da çıtlatır mısın hocam
  • 22-02-2017, 15:49:24
    #16
    Haktan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana da çıtlatır mısın hocam
    Hocam şuan 2009 sonrası açılmış hesaplar için uğraş veriyorum. twitter.com/r10destek twitter.com/guzeltwetler twitter.com/mizahdergisi gibi bir kac k.adini alip farklı bir hesaba taşıdım. Hepsi önceleri 2009da açılmıştı. İlerki tarihli bir kaç jenarik adı alamadım. O olayı çözmek için uğraşıyorum.
  • 22-02-2017, 15:51:01
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan 2009 sonrası açılmış hesaplar için uğraş veriyorum. twitter.com/r10destek twitter.com/guzeltwetler twitter.com/mizahdergisi gibi bir kac k.adini alip farklı bir hesaba taşıdım. Hepsi önceleri 2009da açılmıştı. İlerki tarihli bir kaç jenarik adı alamadım. O olayı çözmek için uğraşıyorum.
    almak istediğim hesap 2009 da açılmış yumurta hesap hocam bi denemek isterim.
  • 22-02-2017, 15:56:01
    #18
    Haktan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almak istediğim hesap 2009 da açılmış yumurta hesap hocam bi denemek isterim.
    Hesabın k.kullanıcı adın dm olarak iletiniz. Bir sorduriyim. Ancak hesap bir telefon numarasının ekli olmaması gerekiyor. Olayın tam çözülmeden link paylaşılıp, başvuruların artmasını vs istemiyorum. Zaten şuanki haliyle bile erken 15-16gun içinde dönüş yapıyolar.