undefined adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alış: Twitter'da kullanılan bir kullanıcı adını almak
20
●12.267
- 12-02-2017, 18:03:49Nasıl aldığınızı anlatacak mısınız? Benim de almak istediğim bir hesap var. Yardımcı olursanız sevinirim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 22-02-2017, 14:30:39bana da çıtlatır mısın hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2017, 15:49:24Hocam şuan 2009 sonrası açılmış hesaplar için uğraş veriyorum. twitter.com/r10destek twitter.com/guzeltwetler twitter.com/mizahdergisi gibi bir kac k.adini alip farklı bir hesaba taşıdım. Hepsi önceleri 2009da açılmıştı. İlerki tarihli bir kaç jenarik adı alamadım. O olayı çözmek için uğraşıyorum.Haktan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2017, 15:51:01almak istediğim hesap 2009 da açılmış yumurta hesap hocam bi denemek isterim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2017, 15:56:01Hesabın k.kullanıcı adın dm olarak iletiniz. Bir sorduriyim. Ancak hesap bir telefon numarasının ekli olmaması gerekiyor. Olayın tam çözülmeden link paylaşılıp, başvuruların artmasını vs istemiyorum. Zaten şuanki haliyle bile erken 15-16gun içinde dönüş yapıyolar.Haktan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle