Arkadaşlar ilginiz için teşekkürler fakat Twitter'ın şöyle bir politikası var. Diyorlar ki bu kural ihlaline siz bildirim yapamazsınız, biz gerekli görürsek kapatacağız hesabı. Çünkü incelemeye vaktimiz yok. Bu yüzden "spam"lamaktan başka çare kalmıyor. 10-15 kulllanıcıya spamlattım fakat sonuç alamadım. Bu işi denemek isteyen olur mu, ücreti karşılığında tabii ki?