Twitter'a nasıl böyle girebilirim ?
6
●861
- 29-11-2013, 21:06:15Bu nedir anlamadım yeni versionu galiba ben bugün bi hesabıma girdim böyle açıldı hiçbişeyde yapmadım farklı hesapla girdim normal açıldı ama pek hoşuma gitmedi sevmedim
- 29-11-2013, 21:14:50ben de mac işletim sisteminde böyle görünüyor sandım.ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2013, 21:16:36yok can ben xp kullanıyorum halen diğer profillerim normal ama bitanesine girince böyle görünüyorByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2013, 21:40:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şimdi Halil'in kendisine sordum, "kendiliğinden oldu" dedi. Sanırım tasarım değiştiriyor Twitter. Bekleyip göreceğiz.
- 29-11-2013, 21:53:13Üyeliği durdurulduyeni tasarim daha hos facebook zaman tuneline gecincede cok tepki almisti twitterda alcak gibi ama insanlar zamanla alisir
- 29-11-2013, 23:27:57Üyeliği durdurulduTwitter 2009'da neler oluyor yazardı. ana sayfa sol tarafta, öneriler takipçi sayısı sağdaydı. şimdi tam tersi olmuş. biraz ilk haline dönüş yapmışlar. ama güzel olacak gibi. bence şu an tek sorun fotoğrafların istekle değil otomatik gözükmesi ve yanıtla, retweetle gibi tuşların hafif gözükmesi. biraz göz yoruyor. onun dışında bi problem yok.
gerçi fotoğrafların istekle değil otomatik gözükmesi tamamen twitter'ın reklam geliriyle alakalı bir şey. bu sayede fotoğraflı sponsor reklam tweetleri atabiliyorlar. örneğin bugün teb'in atılmıştı. twitter da facebook gibi kendini düşünen bir mecraya dönüşmeye başladı