• 29-11-2013, 20:44:52
    #1
    user agent'i değiştirerek böyle kullanabilir miyim ?

  • 29-11-2013, 21:06:15
    #2
    Bu nedir anlamadım yeni versionu galiba ben bugün bi hesabıma girdim böyle açıldı hiçbişeyde yapmadım farklı hesapla girdim normal açıldı ama pek hoşuma gitmedi sevmedim
  • 29-11-2013, 21:14:50
    #3
    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nedir anlamadım yeni versionu galiba ben bugün bi hesabıma girdim böyle açıldı hiçbişeyde yapmadım farklı hesapla girdim normal açıldı ama pek hoşuma gitmedi sevmedim
    ben de mac işletim sisteminde böyle görünüyor sandım.
  • 29-11-2013, 21:16:36
    #4
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de mac işletim sisteminde böyle görünüyor sandım.
    yok can ben xp kullanıyorum halen diğer profillerim normal ama bitanesine girince böyle görünüyor
  • 29-11-2013, 21:40:29
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi Halil'in kendisine sordum, "kendiliğinden oldu" dedi. Sanırım tasarım değiştiriyor Twitter. Bekleyip göreceğiz.
  • 29-11-2013, 21:53:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yeni tasarim daha hos facebook zaman tuneline gecincede cok tepki almisti twitterda alcak gibi ama insanlar zamanla alisir
  • 29-11-2013, 23:27:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Twitter 2009'da neler oluyor yazardı. ana sayfa sol tarafta, öneriler takipçi sayısı sağdaydı. şimdi tam tersi olmuş. biraz ilk haline dönüş yapmışlar. ama güzel olacak gibi. bence şu an tek sorun fotoğrafların istekle değil otomatik gözükmesi ve yanıtla, retweetle gibi tuşların hafif gözükmesi. biraz göz yoruyor. onun dışında bi problem yok.

    gerçi fotoğrafların istekle değil otomatik gözükmesi tamamen twitter'ın reklam geliriyle alakalı bir şey. bu sayede fotoğraflı sponsor reklam tweetleri atabiliyorlar. örneğin bugün teb'in atılmıştı. twitter da facebook gibi kendini düşünen bir mecraya dönüşmeye başladı