Twitter 2009'da neler oluyor yazardı. ana sayfa sol tarafta, öneriler takipçi sayısı sağdaydı. şimdi tam tersi olmuş. biraz ilk haline dönüş yapmışlar. ama güzel olacak gibi. bence şu an tek sorun fotoğrafların istekle değil otomatik gözükmesi ve yanıtla, retweetle gibi tuşların hafif gözükmesi. biraz göz yoruyor. onun dışında bi problem yok.
gerçi fotoğrafların istekle değil otomatik gözükmesi tamamen twitter'ın reklam geliriyle alakalı bir şey. bu sayede fotoğraflı sponsor reklam tweetleri atabiliyorlar. örneğin bugün teb'in atılmıştı. twitter da facebook gibi kendini düşünen bir mecraya dönüşmeye başladı