Konu
Twitter'a nasıl böyle girebilirim ?
29-11-2013, 21:16:36
#4
ZaferSword
ByMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben de mac işletim sisteminde böyle görünüyor sandım.
yok can ben xp kullanıyorum halen diğer profillerim normal ama bitanesine girince böyle görünüyor