• 12-10-2013, 18:09:44
    #1
    Forumda bende dahil bir çok arkadaşın twitter takipçi sitesi mevcut. Sisteme üye olunca kullanıcı belli bir kredi kazanıp takipçi kazanıyor.

    Yalnız bu sektöründe çakalları az değil. Bu gün rast geldiğim bir sitede aynen twitter api sayfası gibi düzenlenmiş. Lastpass kullandığım için normalde şifreyi otomatik doldurması gerekirdi. Hatta giriş yaptığım için gerekte yoktu. Url adresine bakınca sayfanın fake olduğunu anladım. Bu sayfadan millete k.adı ve şifresini doldurtup büyük ihtimalle kullanıyor yada hackliyorlar.

    Twittermarketim.com site adresi.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 19-10-2013, 16:03:13
    #2
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bende dahil bir çok arkadaşın twitter takipçi sitesi mevcut. Sisteme üye olunca kullanıcı belli bir kredi kazanıp takipçi kazanıyor.

    Yalnız bu sektöründe çakalları az değil. Bu gün rast geldiğim bir sitede aynen twitter api sayfası gibi düzenlenmiş. Lastpass kullandığım için normalde şifreyi otomatik doldurması gerekirdi. Hatta giriş yaptığım için gerekte yoktu. Url adresine bakınca sayfanın fake olduğunu anladım. Bu sayfadan millete k.adı ve şifresini doldurtup büyük ihtimalle kullanıyor yada hackliyorlar.

    Twittermarketim.com site adresi.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Site sahibinin r10.net rumuzu TolgaAlioglu

    Bu konu ile siteden uzaklaştırılmıştır.
  • 19-10-2013, 16:44:22
    #3
    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site sahibinin r10.net rumuzu TolgaAlioglu

    Bu konu ile siteden uzaklaştırılmıştır.
    Sistem şifresini öğrendiği adamların hesaplarını çalıp burada gelip satıyordu kanımca. Çünkü Sattığı hesaplara bakın tweetler silinmiştir diyor. Sonra konu açıyor ki hesap satın alınca e-posta ve şifre değiştirdik ne yapalım başka diye. Ama adamın sitesi halen açık ve millet de sazan gibi atlıyor.
  • 19-10-2013, 16:52:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bilgilendirme için teşekkürler.
  • 19-10-2013, 19:24:33
    #5
    hocam bunun yanında senden izinsiz fav, takip, rt, tweet atılması az mı aynı durum bence
  • 19-10-2013, 20:11:28
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    onur17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bunun yanında senden izinsiz fav, takip, rt, tweet atılması az mı aynı durum bence
    Takipçi siteleri twitter hesap sahiplerinin izni olmadan bu dediğiniz işlemleri yapamazlar.Hesap sahipleri uygulamalara kendi istekleri ile giriyorlar ve girerken twitter onlara uygulama sahiplerinin hangi işlemleri yapabileceğini ve yapamayacağını gösteren bir sayfa gösteriyor ve onay istiyor.Bu yüzden izinsiz fav,rt,tweet diye birşey yok hocam.
  • 19-10-2013, 22:57:41
    #7
    ahab07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipçi siteleri twitter hesap sahiplerinin izni olmadan bu dediğiniz işlemleri yapamazlar.Hesap sahipleri uygulamalara kendi istekleri ile giriyorlar ve girerken twitter onlara uygulama sahiplerinin hangi işlemleri yapabileceğini ve yapamayacağını gösteren bir sayfa gösteriyor ve onay istiyor.Bu yüzden izinsiz fav,rt,tweet diye birşey yok hocam.
    yasal olarak dediğiniz gibi ordan suçlu değiller ama peki bunu onlar biliyor mu acaba? farkında olmadan bilmeden bunu görmeyen kaç kişi var ben kendi çevremden biliyorum. "ben rtlemiyorum, nasıl takip ediyorum" gibi soruları soranlar çok kendilerine
  • 19-10-2013, 23:44:05
    #8
    onur17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasal olarak dediğiniz gibi ordan suçlu değiller ama peki bunu onlar biliyor mu acaba? farkında olmadan bilmeden bunu görmeyen kaç kişi var ben kendi çevremden biliyorum. "ben rtlemiyorum, nasıl takip ediyorum" gibi soruları soranlar çok kendilerine
    Yaptığı işlemleri okuyarak bilinçli şekilde hareket eden herkes bunun farkına varır.Ortada gizli kapaklı birşey yok çünkü.
  • 20-10-2013, 03:39:11
    #9
    onur17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasal olarak dediğiniz gibi ordan suçlu değiller ama peki bunu onlar biliyor mu acaba? farkında olmadan bilmeden bunu görmeyen kaç kişi var ben kendi çevremden biliyorum. "ben rtlemiyorum, nasıl takip ediyorum" gibi soruları soranlar çok kendilerine
    Bedava takipçi kazanmaya gelince fırsatı kaçırmıyorlar ama... Sonra da ben rtlemiyorum vs. vs. Başta yazıyor ekranın ortasında şartlar. kabul etmeden önce düşünecekler onu.