yasal olarak dediğiniz gibi ordan suçlu değiller ama peki bunu onlar biliyor mu acaba? farkında olmadan bilmeden bunu görmeyen kaç kişi var ben kendi çevremden biliyorum. "ben rtlemiyorum, nasıl takip ediyorum" gibi soruları soranlar çok kendilerine
Yaptığı işlemleri okuyarak bilinçli şekilde hareket eden herkes bunun farkına varır.Ortada gizli kapaklı birşey yok çünkü.