• 24-08-2013, 15:13:35
    #1
    Son 1-2 gündür twitter çok yavaş açılıyor hatta 30 dakikadır giremiyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba?
  • 24-08-2013, 15:14:54
    #2
    Türk Telekoma siber saldırı varmış bu yüzden bir çok kişide yavaşlık var
  • 24-08-2013, 15:15:02
    #3
    bende herhangi bir sorun yok.
  • 24-08-2013, 15:19:26
    #4
    TopTrendTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Telekoma siber saldırı varmış bu yüzden bir çok kişide yavaşlık var
    sadece twitter için mi geçerliymiş bu? bende diğer siteler çok hızlı. twitter a giremiyorum
  • 24-08-2013, 15:21:20
    #5
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece twitter için mi geçerliymiş bu? bende diğer siteler çok hızlı. twitter a giremiyorum
    Dün facebookada kısa süreli giriş yapılamadı türk telekomdan kaynaklı olduğu söyleniyor şuan
  • 24-08-2013, 15:25:20
    #6
    m.twitter.com üzerinden mobil giriş yapabildim ben, aynı sorunu yaşayanlar deneyebilir..
  • 24-08-2013, 15:36:58
    #7
    Twitter uygulamalarında da sorun var 3-4 gündür ona ne demeli? Problem yanlızca Türk Telekom değil...
  • 24-08-2013, 15:40:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bir sorun yok bende.
  • 27-08-2013, 03:00:21
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de yaklaşık 1 haftadır twitter sorunu yaşıyorum. Açılıyor, bağlanamıyor, tweet atarken bekliyor, açılmıyor, hiç girmiyor. Türlü türlü sorun mevcut. Bir türlü düzelmedi gitti...