Twitter erişiminde sorun yaşayan var mı?
8
●800
- 24-08-2013, 15:14:54Türk Telekoma siber saldırı varmış bu yüzden bir çok kişide yavaşlık var
- 24-08-2013, 15:19:26sadece twitter için mi geçerliymiş bu? bende diğer siteler çok hızlı. twitter a giremiyorumTopTrendTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2013, 15:21:20Dün facebookada kısa süreli giriş yapılamadı türk telekomdan kaynaklı olduğu söyleniyor şuanCND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2013, 15:36:58Twitter uygulamalarında da sorun var 3-4 gündür ona ne demeli? Problem yanlızca Türk Telekom değil...