TopTrendTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekoma siber saldırı varmış bu yüzden bir çok kişide yavaşlık var
sadece twitter için mi geçerliymiş bu? bende diğer siteler çok hızlı. twitter a giremiyorum