Deck grubumuza katılmak isteyen? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deck grubumuza katılmak isteyen?
54
●
2.769
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
Deck grubumuza katılmak isteyen?
1
2
3
4
5
6
7
19-09-2013, 14:32:09
#46
nesly
Üyeliği durduruldu
hocam pm alabilir miyim?
23-09-2013, 20:46:40
#47
imennanoglu
pmler gönderildi. katılan arkadaşlar oldu. konu aktifdir.
24-09-2013, 02:21:46
#48
^FB-DeViL^
detaylar pm lütfen
24-09-2013, 10:57:09
#49
alican_31
Üyeliği durduruldu
pm alabilir miyim
26-09-2013, 23:41:48
#50
SteyLeR
imennanoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar 3 farklı deck grubumuz var. Biri 5K+ RT hesapları, biri 15K+ hesapları diğeride 50K+ hesapları bulunduruyor.
Her deckte günde 4 RT hakkı veriliyor her hesaba. Kurallar bilindik kurallar zaten.
İlgilenenler PM'den iletişime geçsin.
10k hesabım mevcut kurallar, detaylar vs pm atar mısın
08-11-2013, 21:30:21
#51
aliosmanyuksel
Pm alabilir miyim
Sent from my iPod touch using
Tapatalk
09-11-2013, 10:10:12
#52
muhammed71
pm alabilir miyim
09-11-2013, 14:09:22
#53
RehberPazarlama
Üyeliği durduruldu
Pm lütfen
09-11-2013, 17:04:13
#54
abayt
pm alabilirmiyim
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler