• 09-09-2013, 18:16:22
    #37
    pmler gönderildi.
  • 09-09-2013, 18:28:48
    #38
    deck grubuna girince, deck grubundaki kişiler benim tweetlerimi retweet mi edecekler?
    deck grubuna girince, deck grubundaki birilerinin tweetlerini retweet mi edeceğim ?
    nedir bu deck grubu?
  • 09-09-2013, 18:56:50
    #39
    Sainter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deck grubuna girince, deck grubundaki kişiler benim tweetlerimi retweet mi edecekler?
    deck grubuna girince, deck grubundaki birilerinin tweetlerini retweet mi edeceğim ?
    nedir bu deck grubu?
    hocam gruba herkes rt hesabını ekliyor, siz desteklemek istediğiniz hesabınızdaki tweetlerden 4 tanesini her gün havuzdaki hesaplardan RT yapıyorsunuz aynı şekilde diğer kişilerde yapıyor yani RT hesabınız başkalarının tweetlerini RT yapmış oluyor.
  • 10-09-2013, 17:01:06
    #40
    katılabilirmiyim pm alsam detaylar için..
  • 12-09-2013, 13:38:58
    #41
    konu aktifdir. bir çok kişi grubumuza dahil oldu hızla büyüyoruz.
  • 18-09-2013, 12:30:39
    #42
    alımlar devam ediyor.
  • 18-09-2013, 13:23:51
    #43
    Üyeliği durduruldu
    detaylı pm alabilir miyim her gruba girebilecek bir kaç hesabım var.
  • 19-09-2013, 13:32:25
    #44
    pm gönderildi. gelen pmler cevaplandı. aktif.
  • 19-09-2013, 14:15:18
    #45
    PM Alabilirmiyim.