Merhaba arkadaslar
twitter hesabi alinacaktir fakat oyle cok buyuk olmasina gerek yok 50 kisi dahi olsa benim icin yeterlidir elinizde boyle ufak capli hesap varsa benim icin onemlidir.tesekkurler
Twitter hesabi alinacaktir
6
●367
- 23-07-2013, 04:14:22ne bütçesi olacak adam 50 takipçisi olsa yeter diyoriyimser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) varsa ver adama
- 23-07-2013, 04:15:34Üyeliği durduruldu5-10K bir hesap var, o yüzden sordum uygun fiyattan verebilirim.oCCann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2013, 10:26:37Üyeliği durdurulduBen anlamadım olayı. 50 kişi dediğin 5 dakika.
Hemen açayım sizin için. Var mı istediğiniz bir kullanıcı adı?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:26:37 -->-> Daha önceki mesaj 09:53:55 --
260 takipçili hesap giriş bilgileri PM gönderildi
) varsa ver adama