• 23-07-2013, 04:03:55
    #1
    Merhaba arkadaslar
    twitter hesabi alinacaktir fakat oyle cok buyuk olmasina gerek yok 50 kisi dahi olsa benim icin yeterlidir elinizde boyle ufak capli hesap varsa benim icin onemlidir.tesekkurler
  • 23-07-2013, 04:07:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bütçeniz nedir?
  • 23-07-2013, 04:14:22
    #3
    iyimser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçeniz nedir?
    ne bütçesi olacak adam 50 takipçisi olsa yeter diyor ) varsa ver adama
  • 23-07-2013, 04:15:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    oCCann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne bütçesi olacak adam 50 takipçisi olsa yeter diyor ) varsa ver adama
    5-10K bir hesap var, o yüzden sordum uygun fiyattan verebilirim.
  • 23-07-2013, 08:09:46
    #5
    Butcelik bir olay degil yanlis anlasilmasin sadece 50kisi yani 50k falan degil
  • 23-07-2013, 10:26:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben anlamadım olayı. 50 kişi dediğin 5 dakika. Hemen açayım sizin için. Var mı istediğiniz bir kullanıcı adı?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:26:37 -->-> Daha önceki mesaj 09:53:55 --

    260 takipçili hesap giriş bilgileri PM gönderildi
  • 23-07-2013, 13:53:15
    #7
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben anlamadım olayı. 50 kişi dediğin 5 dakika. Hemen açayım sizin için. Var mı istediğiniz bir kullanıcı adı?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:26:37 -->-> Daha önceki mesaj 09:53:55 --

    260 takipçili hesap giriş bilgileri PM gönderildi
    Teşekkürler.