Merhaba arkadaslar
twitter hesabi alinacaktir fakat oyle cok buyuk olmasina gerek yok 50 kisi dahi olsa benim icin yeterlidir elinizde boyle ufak capli hesap varsa benim icin onemlidir.tesekkurler