• 21-07-2013, 17:04:00
    #1
    Arkadaşlar selamlar yaklaşık 3 hafta önce twitter hesabı açmıştım kendi adıma arkadaşlarımı falan ekledim her şey güzel gidiyordu ta ki şu takipleşme başlıklarını görene kadar 100 üstünde kişiye fav yaparak takip ettim 2 gün içinde daha sonra hesabımı askıya aldılar.2 defa ticket attım özür falan diledim ama nafile şimdi var mı bu hesabı kurtarma yolu ? Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.Telden yazdım imla hatam varsa kusura bakmayın.
  • 21-07-2013, 23:43:59
    #2
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk askıya alınmaysa açılır bi iki güne twitter saçmalıklarla dolmaya başladı.
  • 22-07-2013, 03:00:43
    #3
    İlk askıya alınma ama 3 hafta oldu dostum normal mi bu sence ?
  • 22-07-2013, 03:06:47
    #4
    ilk 3 seferde doğrulama kodu çıkar o sınırı doldurursan askıya alınıyor benim bildiğim
  • 22-07-2013, 04:23:07
    #5
    Kod falan çıkmadı hocam neyin nesi bu ya..
  • 23-07-2013, 20:06:22
    #6
    50 tl ye açarım hesabını. daha önce bu şekilde hesaplar açtım. i trider den görebilirsin
  • 18-08-2013, 18:43:45
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir çok Twitter hesabım var.Bazıları fenomen.4-5 kere askıya alınan hesaplarım oldu.Hazırladığım makalede çözümü çok basit.2-3 gün içerisinde açılıyor.
    http://www.yediyedi.com/twitter-hesa...idan-kurtarma/