Arkadaşlar selamlar yaklaşık 3 hafta önce twitter hesabı açmıştım kendi adıma arkadaşlarımı falan ekledim her şey güzel gidiyordu ta ki şu takipleşme başlıklarını görene kadar 100 üstünde kişiye fav yaparak takip ettim 2 gün içinde daha sonra hesabımı askıya aldılar.2 defa ticket attım özür falan diledim ama nafile şimdi var mı bu hesabı kurtarma yolu ? Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.Telden yazdım imla hatam varsa kusura bakmayın.