• 07-07-2013, 19:30:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar uygulama için banlanan bir çok domainim oldu yabancı kısaltma ve yönlendirme servislerini kullandım fakat sorun verdiler veya aşırı reklam dan dolayı üye kasmam zorlaştı..

    Sonunda kendime ait kısaltma servisini açmaya karar verdim..

    Spamlanan domainlerinizi buradan kısaltarak..
    Sorun yaşamadan twitter üzerinden reklamınızı yapmaya devam edebilirsiniz..
    Kesinlikle reklam yokdur..
  • 14-07-2013, 14:20:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler.
  • 15-07-2013, 00:18:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Twitter da her başlıkta reklam yapıyorsunuz spam a düşmeniz normal değil mi ?

    Zaten bu iyi bir çözüm değil illaki bu domain de banlanacaktır. Ayrıca sitenizde hacklenmiş sanırım "Hacked" ibaresi bulunmakda.
  • 15-07-2013, 00:24:49
    #4
    S3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter da her başlıkta reklam yapıyorsunuz spam a düşmeniz normal değil mi ?

    Zaten bu iyi bir çözüm değil illaki bu domain de banlanacaktır. Ayrıca sitenizde hacklenmiş sanırım "Hacked" ibaresi bulunmakda.
    hackfalan yok aklı sıra h1 tagı eklemıs
  • 18-07-2013, 04:05:29
    #5
    Takipçi işinin değil ama takipçi sitelerinin yavaş yavaş sonuna geliniyor. Muhtemelen 2-3 ay'a Twitter bu sitelerin kökünü tamamen kurutmuş olacak.
  • 18-07-2013, 10:15:56
    #6
    Rıfat kardeşim ben 2 senedir halen ban yemedim 6 domain ile
    Kardeşim çok kasmaya gerek yok..az olsun usul usul işlerini görsün..Sen bir işe girince sert giriyorsun...Allah ne verdiyse her tagda varsın Yok patron şunu yaptı yok bunu etti
    Maşallah Ama çok kalmaz kısaltma servisinide banlarlar gibime geliyor
  • 19-07-2013, 11:27:06
    #7
    ufuk333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rıfat kardeşim ben 2 senedir halen ban yemedim 6 domain ile
    Kardeşim çok kasmaya gerek yok..az olsun usul usul işlerini görsün..Sen bir işe girince sert giriyorsun...Allah ne verdiyse her tagda varsın Yok patron şunu yaptı yok bunu etti
    Maşallah Ama çok kalmaz kısaltma servisinide banlarlar gibime geliyor
    ahaha bunu okudum sonra ö.m gördüm editlersin artık



    buradan nasıl callback alacagını gorebılırsın

    https://www.r10.net/twitter/1077342-t...kullanimi.html