
Rıfat kardeşim ben 2 senedir halen ban yemedim 6 domain ile
Kardeşim çok kasmaya gerek yok..az olsun usul usul işlerini görsün..Sen bir işe girince sert giriyorsun...Allah ne verdiyse

her tagda varsın

Yok patron şunu yaptı yok bunu etti

Maşallah

Ama çok kalmaz kısaltma servisinide banlarlar gibime geliyor

ahaha bunu okudum sonra ö.m gördüm editlersin artık
buradan nasıl callback alacagını gorebılırsın
https://www.r10.net/twitter/1077342-t...kullanimi.html