ufuk333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rıfat kardeşim ben 2 senedir halen ban yemedim 6 domain ile
Kardeşim çok kasmaya gerek yok..az olsun usul usul işlerini görsün..Sen bir işe girince sert giriyorsun...Allah ne verdiyse her tagda varsın Yok patron şunu yaptı yok bunu etti
Maşallah Ama çok kalmaz kısaltma servisinide banlarlar gibime geliyor
ahaha bunu okudum sonra ö.m gördüm editlersin artık



buradan nasıl callback alacagını gorebılırsın

https://www.r10.net/twitter/1077342-t...kullanimi.html