paneldeki üye sayısı 2500 olması yeterli...
Fiyat içim Ö.M atarsanız görüşebiliriz. Teşekkür ederim...
Alış: RT-FAV Paneli Alınacak (ACİL)
13
●1.028
- 09-04-2013, 20:40:33Üyeliği durduruldu
- 10-04-2013, 00:05:06nereye pm attın kardeş? itradelerinde "Bayiligi vermeden kacti" yazıyor önce o sorunu çözmen gerek sanırım??TolgaAlioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2013, 01:25:24kardeş alacaksan adam akıllı al bak bende ikitane panel var 5K Uyesi var hiçbir halta yaramıyor neden ? çünkü bellir bir süre sonra zaman hatası veriyor hostun zamanını uzatsandageç kasıyor yani ortalıklarda dolanan panellere para verme 5 kuruş etmez bendeki 5k kullanıcıdan sadece 160 tanesini rt fav yaptırıyor. gerçi php bilen onun içinde ayrı bir dosya yapıyor swf olarak ozaman hata vermiyor ama sen işini garantiye alskullhunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))))
- 10-04-2013, 16:56:22Üyeliği durdurulduCevap verildi.TolgaAlioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iş sonu ödeme veya belli bir süre sonra ödeme yapsam ? çünkü malum itradeniz... ve bu arada sizede teşekkürler hocam uyarınız için...Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam haklısınız ya peki bunun nasıl olduğunu nasıl anlıyacağız ? yani sağlam mı ? çürük mü ?ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-04-2013, 17:31:51kardeş paneli aldığın zaman bir tweet atarsın önce paneldeki tüm kişilere retweet yaptırırsın bakarsın en fazla kaç rt yapıyor ve sayfa zaman aşımına uğruyormu uğrarsa almasakın okskullhunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2013, 17:41:18Üyeliği durdurulduTşk ederim. birde zaman aşımı derken ?ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2013, 17:47:33Konuyu baltalamak gibi bir niyetim yok, sadece öğrenmek için soruyorum.
"RT-FAV Paneli", kendi tweetlerini, başkalarının hesaplarından retweet yaptırtacak veya favori olarak ekletecek bir uygulama mı?
))))