• 09-04-2013, 20:40:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    paneldeki üye sayısı 2500 olması yeterli...

    Fiyat içim Ö.M atarsanız görüşebiliriz. Teşekkür ederim...
  • 09-04-2013, 21:38:49
    #2
    aynen bende istiyorum
  • 09-04-2013, 22:55:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Pm Atıldı
  • 10-04-2013, 00:05:06
    #4
    TolgaAlioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm Atıldı
    nereye pm attın kardeş? itradelerinde "Bayiligi vermeden kacti" yazıyor önce o sorunu çözmen gerek sanırım??
  • 10-04-2013, 01:25:24
    #5
    skullhunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paneldeki üye sayısı 2500 olması yeterli...

    Fiyat içim Ö.M atarsanız görüşebiliriz. Teşekkür ederim...
    kardeş alacaksan adam akıllı al bak bende ikitane panel var 5K Uyesi var hiçbir halta yaramıyor neden ? çünkü bellir bir süre sonra zaman hatası veriyor hostun zamanını uzatsandageç kasıyor yani ortalıklarda dolanan panellere para verme 5 kuruş etmez bendeki 5k kullanıcıdan sadece 160 tanesini rt fav yaptırıyor. gerçi php bilen onun içinde ayrı bir dosya yapıyor swf olarak ozaman hata vermiyor ama sen işini garantiye al ))))
  • 10-04-2013, 16:56:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    TolgaAlioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm Atıldı
    Cevap verildi.

    Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye pm attın kardeş? itradelerinde "Bayiligi vermeden kacti" yazıyor önce o sorunu çözmen gerek sanırım??
    Hocam iş sonu ödeme veya belli bir süre sonra ödeme yapsam ? çünkü malum itradeniz... ve bu arada sizede teşekkürler hocam uyarınız için...

    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş alacaksan adam akıllı al bak bende ikitane panel var 5K Uyesi var hiçbir halta yaramıyor neden ? çünkü bellir bir süre sonra zaman hatası veriyor hostun zamanını uzatsandageç kasıyor yani ortalıklarda dolanan panellere para verme 5 kuruş etmez bendeki 5k kullanıcıdan sadece 160 tanesini rt fav yaptırıyor. gerçi php bilen onun içinde ayrı bir dosya yapıyor swf olarak ozaman hata vermiyor ama sen işini garantiye al ))))
    hocam haklısınız ya peki bunun nasıl olduğunu nasıl anlıyacağız ? yani sağlam mı ? çürük mü ?
  • 10-04-2013, 17:31:51
    #7
    skullhunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    hocam haklısınız ya peki bunun nasıl olduğunu nasıl anlıyacağız ? yani sağlam mı ? çürük mü ?
    kardeş paneli aldığın zaman bir tweet atarsın önce paneldeki tüm kişilere retweet yaptırırsın bakarsın en fazla kaç rt yapıyor ve sayfa zaman aşımına uğruyormu uğrarsa almasakın ok
  • 10-04-2013, 17:41:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş paneli aldığın zaman bir tweet atarsın önce paneldeki tüm kişilere retweet yaptırırsın bakarsın en fazla kaç rt yapıyor ve sayfa zaman aşımına uğruyormu uğrarsa almasakın ok
    Tşk ederim. birde zaman aşımı derken ?
  • 10-04-2013, 17:47:33
    #9
    Konuyu baltalamak gibi bir niyetim yok, sadece öğrenmek için soruyorum.

    "RT-FAV Paneli", kendi tweetlerini, başkalarının hesaplarından retweet yaptırtacak veya favori olarak ekletecek bir uygulama mı?