Cevap verildi.
nereye pm attın kardeş? itradelerinde "Bayiligi vermeden kacti" yazıyor önce o sorunu çözmen gerek sanırım??
Hocam iş sonu ödeme veya belli bir süre sonra ödeme yapsam ? çünkü malum itradeniz... ve bu arada sizede teşekkürler hocam uyarınız için...
kardeş alacaksan adam akıllı al bak bende ikitane panel var 5K Uyesi var hiçbir halta yaramıyor neden ? çünkü bellir bir süre sonra zaman hatası veriyor hostun zamanını uzatsandageç kasıyor yani ortalıklarda dolanan panellere para verme 5 kuruş etmez bendeki 5k kullanıcıdan sadece 160 tanesini rt fav yaptırıyor. gerçi php bilen onun içinde ayrı bir dosya yapıyor swf olarak ozaman hata vermiyor ama sen işini garantiye al

))))
hocam haklısınız ya peki bunun nasıl olduğunu nasıl anlıyacağız ? yani sağlam mı ? çürük mü ?